Option 1: Write a sentence for each of
the following vocabulary words: 1. currency; Restrict; Abundant; To monitor
Option 2: You are a scientist and a
businessman (or woman). There is an invention you love and you think you can
make it better. Mention the invention and why it needs to be better. How can
you improve the invention.
Option 3: Page 31: After the bomb was dropped the Japanese
radio reported what had happened. They gave some details about the bomb. Based
on today’s lesson and the reading answer these 2 questions: What did the news
report? What the the people think? Why would they not care anyhow?
Option 4: We learned about technology
that people take fro granted. Draw 5 technologies that you believe make life
easier and people take for granted. DO NOT USE TECHNOLOGIES DISCUSSED IN CLAsS
TODAY.
Opción 1: Escribe una oración para cada
una de las siguientes palabras de vocabulario: 1. moneda; restringir;
abundante; para monitorear
Opción 2: Usted es un científico y un hombre de negocios (o mujer). Existe un invento que amas y crees que puedes hacerlo mejor. Mencione la invención y porque tiene que ser mejor. ¿Cómo puedes mejorar la invención?
Opción 3: Página 31: Después que la bomba fue lanzada la radio japonesa informó lo que había sucedido. Le dieron algunos detalles sobre la bomba. Basete en la lección de hoy y la lectura para responder estas 2 preguntas: ¿Qué se informo en las noticias? que los piensa la gente? ¿Por qué ellos no les importa de todos modos?
Opción 4: Dibuja 5 tecnologías que usted cree que le hacen la vida más fácil y la gente da por sentado. NO USE tecnologías analizadas EN CLASE HOY.
No comments:
Post a Comment